سفر به دور دنیا

ساخت وبلاگ

رویایی ترین مکان های اروپا برای ماه عسل

 

بعد از شروع زندگی خیلی از زوج ها تمایل دارند که به سفری رویایی و به یاد ماندنی بروند. پس از بررسی نظرات کارشناسان و صدها نفر از مسافران اروپا ، بهترین مکان های اروپایی برای گذراندن ماه عسل انتخاب شده اند که برایتان نام خواهیم برد تا این خاطره خوش روزهای اول برای همیشه و با لحظات رویایی در ذهن شما باقی بماند. با تور اروپا به این مکان های زیبا سفر کنید.

۱- سانتورینی Santorini

سانتورینی یکی از زیباترین جزایر یونان است و برای غروب زیبا ، هتل های خوب و سفری عاشقانه در جهان معروف است. زوج ها در سواحل قرمز و سیاه و سفید این جزیره قدم می زنند و لحظاتی عاشقانه را تجربه خواهند کرد.

جزیره سانتورینی یونان

جزیره سانتورینی یونان

۲- ونیز Venice

ونیز با کانال های شهری ، گوندولا و غذاهای ایتالیایی ، سفری رویایی برای گذراندن ماه عسل برایتان رقم خواهد زد. اما به دلیل محبوبیت این شهر ، اقامت در یک هتل لوکس می تواند برایتان بسیار گران باشد.

ونیز

ونیز

۳- کرت Crete

برای گردشگران دنیا کرت جایی است برای دریا و سواحل و مناظر بدیع و زیبای آن. جزیره‌ی کرت، با آب‌وهوای گرم و معتدل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای بهار و تابستان و همچنین ماه عسل است.

کرت

کرت

۴– بورا بورا Bora Bora

بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود و مکانی رویایی برای ماه عسل است اما قیمت هتل در این جزیره خیلی بالاست. آیا می توانید هزینه زیادی برای یک ماه عسل به یاد ماندنی بپردازید؟

بورا بورا

بورا بورا

۵- فلورانس Florence

فلورانس یکی از شهرهایی است که برای هنر و غذاهایش مشهور است. این شهر یکی از محبوب ترین شهرهای اروپایی برای سفر ماه عسل است.

فلورانس

فلورانس

۶- تاهیتی Tahiti

تاهیتی بزرگ‌ترین جزیرهٔ در گروه‌جزیرهٔ پولینزی فرانسه از کشور فرادریایی است که در جزایر سوسایتی در اقیانوس آرام قرار دارد. تاهیتی با سواحل شن و ماسه و بهترین غذاهای فرانسوی مکانی زیبا برای زوج هاست.

تاهیتی

تاهیتی

۷- جزایر ویرجین بریتانیا British Virgin Islands

جزایر ویرجین بریتانیا، بخشی از یک مجمع الجزایر آتشفشانی در دریای کارائیب ، قلمرو های خارج از کشور بریتانیا است. سفر به BVIs بسیار گران قیمت است، اما برای زوج های تازه ازدواج کرده برای گذراندن لحظاتی خاطره انگیز بسیار ایده آل است.

جزایر ویرجین بریتانیا

جزایر ویرجین بریتانیا

۸- پاریس Paris

برای بسیاری، پاریس هدف نهایی ماه عسل است. سفر به پاریس به تحقق پیوستن یک رویاست؛ دیداری از یک دوست ندیده‌ی خوب. پاریس دیدنی‌است؛ دوست داشتنی‌است. اما برای سفر به این شهر باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

پاریس

پاریس

۹-مادرید Madrid

پایتخت اسپانیا بزرگ و شلوغ است اما تاپاس های خوشمزه ، نوشیدنی های فراوان و فلامنکو باعث شده است که مادرید بسیار محبوب باشد. همچنین هتل های مادرید در سطح جهانی هستند.

مادرید

مادرید

۱۰- آنگویلا Anguilla

آنگویلا جزیره ای در دریای کارائیب، شرق جزایر ویرجین بریتانیاست. سفرهای دریایی ، ویلاهای لوکس و هتل های درجه یک باعث شده است که این جزایر بسیار محبوب زوج های جوان شود.

آنگویلا

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 348 تاريخ : 21 بهمن 1394 ساعت: 15:0

مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری در اروپا

Best Affordable Destinations in Europe

اروپا یکی از گران قیمت ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می رود. اما بالا بودن نرخ ارز و هزینه ها شامل سراسر قاره اروپا نمیشود. براساس تجزیه و تحلیل متخصصان و نظرسنجی از گردشگران ۱۲ شهری را که جزو بهترین نقاط کم هزینه در اروپا تعیین شده اند را برایتان نام خواهیم برد. با تور اروپا به این شهرهای زیبا سفر کنید.

۱ پراگ Prague

پراگ یکی از شهرهای مرفه و شلوغ اروپاست که در حال حاضر بیش از هر زمانی گردشگر به خود جذب می کند. قیمت ها در این شهر به سرعت بالا می رود اما پیدا کردن مسکن و محل اقامت بیش از هر شهر دیگری مقرون به صرفه است، به خصوص اگر در زمستان به آنجا سفر کنید. همچنین هزینه ورودی های مکان های دیدنی و موزه های پراگ بسیار کم است ولی غذا و نوشیدنی ارزان قیمت پیدا نخواهید کرد.

پراگ

پراگ

۲- بوداپست Budapest

بوداپست یکی از زیباترین شهرهای اروپایی به شمار می رود. این شهر بزرگ با داشتن هتل ها و غذاخوری های بسیار زیاد و کم هزینه خود به گردشگران اجازه می دهد که طعم واقعی مجارستان را بدون داشتن کارت اعتباری بچشند.

بوداپست

بوداپست

۳- لیسبون Lisbon

مرکز پرتغال هرچیزی را که شما از اروپا انتظار دارید با هزینه های کم به شما ارائه می دهد. می توانید در یک هتل درجه یک اقامت کنید و در رستوران های خوب بدون نگرانی از هزینه غذایتان را میل کنید.

 لیسبون

لیسبون

۴- استانبول Istanbul

استانبول، شهری دو تکه میان آسیا و اروپا، نمایشی همیشگی‌ از فرهنگ، سنت و تاریخ ترکیه را در کنار زیبایی‌های امروزی‌اش اجرا می‌کند. استانبول یکی از شهرهای اروپایی است که جاذبه های بسیاری دارد. مسکن مقرون به صرفه و ارزان در این شهر بسیار است.

استانبول

استانبول

۵- بارسلونا Barcelona

بارسلونا یکی از شهرهایی است که طیف گسترده ای از موزه ها ، بازارها و کلیساها دارد. با افزایش گردشگران به این شهر تقریبا قیمت ها افزایش یافته است. اما نرخ هل ها و مسکن در مقایسه با بسیاری از شهر ها پایین تر است.

بارسلونا

بارسلونا

۶- کراکوف Krakow

کراکوف با داشتن بیش از ۷۵۰ سال تاریخ ی یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا است و در سال ۲۰۰۰ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شده است و بخش مرکزی آن نیز در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. این شهر برای مسافرانی که قصد دارند هزینه های کمی پرداخت کنند بسیار مناسب است. هزینه هتل ، رستوران و شب زنده داری ها در این شهر کم است.

کراکوف

کراکوف

۷- کرت Crete

کرت، بزرگ‌ترین جزیره یونان است؛ کرت بدلیل زیبایی طبیعی اش معروفیت خاصی دارد. چشم اندازهای این جزیره، گستره های کوهستانی، غارها، تنگه ها و سواحل متعدد با شن های وسوسه انگیز را شامل می شود. هزینه سفر و اقامت در این شهر مناسب است .

کرت

کرت

۸- برلین Berlin

برلین، بزرگ‌ترین و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر در حال حاضر، آن را به یکی از مهم‌ترین مراکز جلب گردشگر تبدیل کرده‌است. هزینه تفریحات حمل و نقل در این شهر به نسبت دیگر شهرهای اروپایی چون پاریس و رم کمتر است.

برلین

برلین

۹- دوبرونیک Dubrovnik

دوبرونیک یک شهر تاریخی در ساحل دریای آدریاتیک و در جنوب کرواسی واقع شده است. این بندر مروارید آدریاتیک لقب گرفته و یکی از مراکز توریستی مهم کرواسی می‌باشد. سفر به دوبرونیک واقعا مقرون به صرفه است و سفری به یادماندنی بدون داشتن نگرانی از هزینه ها را برایتان رقم خواهد زد.

دوبرونیک

دوبرونیک

۱۰- والنسیا Valencia

والنسیا، یا به قول اسپانیایی‌ها بالنسیا، سومین شهر مهم این کشور بعد از مادرید و بارسلوناست؛ شهری اشرافی، قدیمی و زیبا که مرکز استان والنسیا نیز به شمار می‌رود. قیمت ها در این شهر به طور قابل توجهی از سایر شهرهای اروپایی پایین تر است.

والنسیا

والنسیا

۱۱- تسالونیکی Thessaloniki

تسالونیکی، شهر دوم یونان، یکی از مقاصد توریستی برتر یونان به شمار می رود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. نرخ هتل و اقامت در این شهر بسیار مقرون به صرفه است.

تسالونیکی

تسالونیکی

۱۲- دالماتیا Central Dalmatia
دالماتیا منطقه‌ای در ساحل شرقی دریای آدریاتیک است که تقریباً تمام آن در کرواسی امروزی واقع شده است. سواحل پاک، مکان های تاریخی و شرایط آب و هوایی خوب در فصل تابستان و هزینه های پایین ، باعث شده است که دالماتیا به یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا تبدیل شود.

دالماتیا

 

 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 264 تاريخ : 19 بهمن 1394 ساعت: 15:0

مسافرت ارزان به اروپا

 

وقتی حرف از سفر خارج و تور اروپا میشه، معمولا هممون تصویری در ذهنمون نقش می‌بنده که خودمونو با کوله و کیفی با کلاه آفتابگیر و شلوارک در حال عکس گرفتن از برج ایفل تصور می‌کنیم. یا اگر کمی واقع‌نگرتر باشیم، خودمون رو در مراکز پرزرق و برق خرید در شهرهای حاشیه‌ای خلیج فارس و دبی و… می بینیم. در حالی که سفرهای خارجی پیوندی دیرینه با گرونی در ذهنمون داره، اگه ذهنیتتون رو از تمام تبلیغات گردشگری پاک کنید، شاید بتونید با صرف هزینه کمتری راهی اروپا بشید. در ادامه راه هایی را گفتیم که در هزینه تون صرفه جویی بشه و سفر ارزان به اروپا رو تجربه کنید.
راهنمای سفر ارزان به اروپا

مسافرت ارزان به اروپا

  • سعی کنین از قبل برنامه ریزی کامل داشته باشید شامل رزرو هتل خارجی , نوع وسیله سفر ، تاریخ دقیق و جزئیات سفر
  • با خطوط ارزانقیمت در اروپا سفر کنید : اگر از آن دسته گردشگرانی هستین که بدون اطلاع از این امکانات با استفاده از یکی از خطوط هواپیمایی معروف جهان مثل کی‌ال‌ام، لوفت‌هانزا، ایرفرانس و… به اروپا رسیدین و قصد دارین به کشورهای دیگر این قاره سفر کنین هنوز هم دیر نشده. شما می‌تونید با استفاده از یکی از خطوط هوایی ارزان قیمت مقدار قابل‌توجهی از پولتان را پس‌انداز کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات خطوط هوایی RYANAIR‌ و ‌EASYJET در سراسر اروپاست. به یاد داشته باشین این خطوط ارزانقیمت از نظر کیفیت خدمات هوایی و ایمنی در سطح استاندارد جهانی هستن و هیچ تفاوتی با خطوط معروف جهان از این نظر ندارن فقط ممکنه که در فرودگاه‌های درجه دو یا سه مقصد شما فرود میان یا این که در برخی پروازهای این شرکت‌ها خبری از پذیرایی نیست.
  • در برنامه ریزی برای استفاده از هواپیمای ارزان قیمت اطلاع کامل از فرودگاه مبدا و مقصد و فاصله آن تا شهر مورد نظر حیاتیه. گاهی اوقات فرودگاه حدود ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر با شهر مورد نظر فاصله داره و می بایست ۱۰ تا ۱۳ یورو کرایه اتوبوس تا فرودگاه را بپردازید.
  • به زمان پروازها خصوصا در ابتدای صبح زود یا آخر وقت خیلی دقت کنین . چرا که رسیدن به موقع در فرودگاه و یا رفتن از فرودگاه تا هتل در آخر شب آنهم در یک محیط ناشناخته خیلی مناسب نیست. در نتیجه هزینه تاکسی هم می تواند کمی سنگین باشه.
  • بلیت‌های بدون محدودیت زمانی بخرید : گرچه در نگاه اول‌ این نوع بلیت‌ها در هزینه سفر شما زیاد دخیل نیست، اما اگر کمی با دقت این موضوع را بررسی کنید، متوجه می‌شید که این نوع بلیت‌ها در اصل کمک شایانی برای صرفه‌جویی شما هستن. به عنوان مثال اگر از نیویورک به لندن وارد شدین و قصد بازدید از فرانسه رو دارین می‌تونید از این نوع بلیت استفاده کنین به صورتی که می‌تونید از لندن با قطار به فرانسه برید و از اونجا دوباره به نیویورک برگردین حتی می‌تونید با برنامه‌ریزی دقیق هزینه یک روز اقامت هتل را هم پس‌انداز کنید.
  • صرفه‌جویی هزینه هتل با انتخاب بلیت مناسب : گرچه این توصیه کمی عجیب و غیرواقعی به نظر میاد، اما یکی از کارآمدترین روش‌های صرفه‌جویی هزینه‌های سفر شماست. بیشتر هتل‌های اروپا و جهان ۱۱ صبح را برای ورود مسافران و ساعت ۱۴ را برای خروج مسافران در نظر گرفتن. حالا با توجه به این محدودیت زمانی می‌تونید به گونه‌ای بلیت هواپیما رو تهیه کنید که دقیقا در همین زمان‌ها وارد هتل بشین یا از هتل محل اقامت خودتان خارج بشین تا از پرداخت یک روز هزینه اضافه اقامت خود در هتل اجتناب کرده و مبلغ کرایه اتاق را صرفه‌جویی کنین. هرگز فراموش نکنین که بسیاری از خطوط هوایی برای جلب نظر مسافران خود اقدام به ارائه مشوق‌هایی از قبیل یک شب اقامت رایگان در هتل مورد قراردادشون می‌کنن بنابراین می‌تونید با خرید این نوع بلیت‌ها از یک شب اقامت رایگان در هتل نیز لذت ببرین.
  • در برخی از ماههای سال هتلها گرون ترن , در واقع فصل توریستی برای اروپا تابستانه . تغییر تاریخ سفر شما در هزینه های سفر تاثیر زیادی داره.
  • معمولا قیمت هتل در اروپا و هواپیماها در اواخر هفته یعنی روزهای جمعه تا یکشنبه بالاتره و روزهای سه شنبه و چهارشنبه معمولا برای پرواز از نظر قیمت مناسبترن.
  • در اکثر شهرهای بزرگ اروپا قیمت هتل در مرکز شهر اختلاف خیلی زیادی  با سایر قسمت ها داره , بعد از تحقیق در مورد رفت و امد به مرکز شهر میتونید با انتخاب یک هتل دور از مرکز شهر صرفه جویی چشمگیری در هزینه هتل ایجاد کنید .
  • برای پرواز ارزان خارجی همیشه از قبل بلیط تهیه کنین و تمامی ایرلاینها و کلاسهای پرواز موجود را چک کنید .
  • در برنامه ریزی سفر با استفاده از هواپیماهای ارزان قیمت، قیمت بلیط با مسافت شهرها چندان ارتباط مستقیمی ندارن. در بسیاری از مواقع به صرفه س که از یک کشور تا کشوری دورتر سفر کرده و سپس بعد از اقامت در آن شهر به شهر دیگری در نزدیکی شهر اول سفر کنین. کلا بهتره تاریخ های مختلف را جهت پرواز به آن شهرها چک کنین چون قیمت در تاریخ های مختلف خیلی متفاوته.
  • در شهرهای توریستی اروپا حتما از بلیط های نامحدود روزانه استفاده کنید . شامل مترو , اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی
  • سعی کنین کمتر از رستوران های گران قیمت برای وعده های غذایی استفاده کنید و با کمی تحقیق میتوانید غذاخوری های محلی و ارزان قیمت را پیدا کنید.
  • برای خریدهای سوپر مارکتی حتما فروشگاه های زنحیره ای بزرگ  و بازارهای روز را شناسایی کنید و از این فروشگاه ها خرید کنین .
  • خرید کارت های Pass یا کارت های توریستی برای برخی شهرهایی که جاهای دیدنی و موزه هاشون با این کارت ها تخفیف ویژه دارن می تونه مناسب باشه. البته اگه خیلی اهل موزه و اینجور جاها نیستید و یا بسته به نوع شهرها شاید خرید کارت های حمل و نقل روزانه و یا کارتهای حمل و نقل عمومی ۱۰ سفره که قیمت پایینتری دارن مناسبتر باشه. (این موضوع در شهرهای مختلف فرق می کنه )
  • استفاده از نقشه بسیار ضروری و در وقت و پول شما صرفه جویی ایجاد می کنه. با استفاده از نقشه های راهنما و همینطور علائم متروها، سعی کنید نظم مربوط به وسایط نقلیه عمومی رو تو هر شهر پیدا کنید که نخواید پول گزاف تاکسی رو بدید.
  • همراه بردن برخی غذاهای آماده وطنی جهت تنوع بخشیدن به رژیم مناسب غذایی و کاهش هزینه ها می تونه انتخاب خوبی باشه
  • برای صبحانه سعی کنید هتلی که رزرو میکنید شامل صبحانه باشد و برای شام از غذاهای حاضری و خرید های محلی از فروشگاه های بزرگ استفاده کنید
  • خرید نوشابه از فروشگاههای بزرگ هم خصوصا در ابعاد ۱٫۵ یا ۲ لیتری بسیار به صرفه تره. به خصوص اگه بجای نوشابه های کوکا و پپسی از مارک یا برند خود فروشگاه استفاده کنید. راستی برخلاف ایران با توجه به قوانین حفظ محیط زیست نوشابه های قوطی فلزی ارزونتر از بطری های پلاستیکی هست.
  • قیمت رستوران ها در اروپا بالاس ،حتی برای فست فود مک دونالد هم می بایست ۶ تا ۸ یورو برای هر وعده (اونم یه وعده اروپایی نه ترکی و ایرانی!) هزینه کنید. اما خرید غذاهای آماده حداقل برای برخی وعده ها از فروشگاههای زنجیره ای چون کارفور و … میتونه خیلی در کاهش هزینه ها نقش داشته باشه.
  • در برخی رستوران ها علاوه برقیمت غذا باید هزینه های جانبی مخلفات و خدمات رو هم پرداخت کنید که این موضوع رو هم مورد توجه قرار بدین.
  • برای خرید در آلمان فروشگاههای ALDI-و-LIDEL و در اطریش –HOFER-و-LIDEL برای خرید مواد غذایی بسیار ارزانتر میباشند و معمولا در این شهرها بازار روزهایی مثل کوچه شهرستانی تهران وجود دارند که میوه و سبزی بسیار ارزانتر میباشد بعلاوه از مغازه های ترکی میتوان ساندویچهای ترکی که خیلی هم بزرگ هستند(حلال) باقیمت نازلی تهیه کرد. اگه مسافر پاریس هستید می تونید سفر ارزان به پاریس رو هم بخونید.

تور ارزان به اروپا

 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 219 تاريخ : 18 بهمن 1394 ساعت: 15:0